Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ufu.br/handle/123456789/33824
Document type: | Trabalho de Conclusão de Curso |
Access type: | Acesso Aberto |
Title: | Memorial |
Alternate title (s): | Thaisa Pereira Nunes |
Author: | Nunes, Thaisa Pereira |
First Advisor: | Gonçalves, Paulo Celso Costa |
First member of the Committee: | x, x |
Second member of the Committee: | x, x |
Summary: | Essa dissertação trata-se de um breve memorial. Aborda a autobiografia de Thaisa Pereira Nunes, aluna do curso de graduação em Pedagogia, Universidade Federal de Uberlândia – iniciado em 2018. Parte da ideia de uma análise da própria vida, de como este percurso direcionou para o caminho acadêmico com formação na área educacional. Sobretudo de maneira reflexiva apresenta o sentido e importância da formação pedagógica e a sua devida contribuição tanto para o seu profissional como para o seu pessoal. |
Abstract: | This dissertation is a brief memorial. Covers the autobiography of Thaisa Pereira Nunes, undergraduate student in Pedagogy, Federal University from Uberlândia – started in 2018. It starts from the idea of an analysis of life itself, from how this path led to the academic path with training in the area educational. Above all, in a reflective way, it presents the meaning and importance of pedagogical training and its due contribution to both its professional and for your staff. |
Keywords: | Memorial Autobiografia Percurso Reflexão |
Area (s) of CNPq: | CNPQ::CIENCIAS HUMANAS |
Language: | por |
Country: | Brasil |
Publisher: | Universidade Federal de Uberlândia |
Quote: | NUNES, Thaisa Pereira. Memorial. 2021. 20 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação em Pedagogia) – Universidade Federal de Uberlândia, Uberlândia, 2021. |
URI: | https://repositorio.ufu.br/handle/123456789/33824 |
Date of defense: | 8-Nov-2021 |
Appears in Collections: | TCC - Pedagogia (EaD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Memorial.pdf | TCC | 830.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License