Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ufu.br/handle/123456789/29682
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2020-08-13T14:12:08Z | - |
dc.date.available | 2020-08-13T14:12:08Z | - |
dc.identifier.citation | VALDÉS PUENTES, Roberto; FALEIRO, Wender (org.). Ensino médio 3: desafios e perspectivas. Uberlândia: EDUFU, 2018. DOI https://doi.org/10.14393/edufu-978-85-7078-483-4. | pt_BR |
dc.identifier.isbn | 978-85-7078-483-4 | pt_BR |
dc.identifier.uri | https://repositorio.ufu.br/handle/123456789/29682 | - |
dc.format.extent | 4614939 | - |
dc.language | por | pt_BR |
dc.publisher | EDUFU | pt_BR |
dc.rights | Acesso Aberto | pt_BR |
dc.subject | Educação | pt_BR |
dc.title | Ensino médio 3: desafios e perspectivas | pt_BR |
dc.title.alternative | Secondary education 3: challenges and perspectives | pt_BR |
dc.type | Livro eletrônico (e-book) | pt_BR |
dc.citation.issue | Série Profissionalização Docente e Didática; n. 9 | pt_BR |
dc.collection | Coleção Biblioteca Psicopedagógica e Didática | pt_BR |
dc.publisher.country | Brasil | pt_BR |
dc.publisher.local | Uberlândia | pt_BR |
dc.subject.cnpq | CNPQ::CIENCIAS HUMANAS | pt_BR |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.14393/edufu-978-85-7078-483-4 | pt_BR |
dc.orcid.putcode | 81752809 | - |
dc.crossref.doibatchid | 3f4c0b07-dd46-464b-9bec-ff5557d54a8d | - |
dc.subject.autorizado | Ensino médio - Brasil | pt_BR |
dc.subject.autorizado | Educação - Brasil | pt_BR |
dc.subject.autorizado | Educação e Estado | pt_BR |
dc.contributor.organizer | Valdés Puentes, Roberto (Org.) | pt_BR |
dc.contributor.organizer | Faleiro, Wender (Org.) | pt_BR |
dc.subject.theme | Educação | pt_BR |
dc.date.authorization | 2018 | - |
Appears in Collections: | Livro eletrônico (e-book) - EDUFU |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
EnsinoMedio3.pdf | 22.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.